luni, 24 ianuarie 2011

Oprescu, zapada si bucurestenii

Astazi m-am trezit ca de obicei de dimineata sa merg la job. Si cum a inceput sa ninga inca de ieri seara m-am gandit ca ar fi o idee buna sa las masina acasa si sa merg cu autobuzul. In plus scapam si de curatatul masinii. Proasta idee! Pe trotuar mormane de zapada si doar o carare facuta de cei care s-au dus la serviciu mai devreme. La semafor, mocirla pana la glezne. Iar pe carosabil mazga. Ce sa zic, au mai fost si alte ierni, bine ca nu am scos masina! Cine stie ce se mai intampla, mi-am zis. Am mers in statia de autobuz asteptand cuminte, cinci , zece, cincisprezece minute. Deja e prea mult! Si destul de tarziu! Am plecat sa caut un taxi dar bineinteles pe o vreme ca aia nu se gasesc. Intr-un final m-am intors in parcare, am curatat masina si am plecat. Era aproape ora noua si utilajele de curatat abia isi faceau aparitia. Masinile se tarau pe carosabilul plin de mazga, semafoarele nu mergeau, iar politistii dadeau buimaci din maini.
Cam asta este ninsoarea in Bucuresti. Si nu este normal. Actualul primar nu a facut nimic. Lis , Halaicu si chiar Videanu au fost adevarati edili pe langa el. Oprescu este la fel ca Basescu: “Multe vorbe, putine realizari (pentru cetatean)”. Eu zic ca nu ar mai trebui sa ii mai rabdam pe cei care isi bat joc de noi din functiile publice si sa nu mai acceptam. Si ce-ar fi sa incepem cu Oprescu?!

Un comentariu:

  1. acest imbecil numit s.oprescu este dement nu va mai vedea primaria si nu va ma demola nimic,el este un nimic si nici in exterior nu va iesi

    RăspundețiȘtergere