vineri, 10 decembrie 2010

Motanul si soriceii


“Eu sunt motanul Danila, sunt cel mai aprig motan, de soricei nu mi-e mila, oricand aicea ii am...". Mai stiti versurile acestea? Eu mi le-am amintit citind doua stiri cel putin dezamagitoare. Prima zice ca Geoana intentioneaza sa plece la PC impreuna cu o serie de senatori si deputati PSD iar a doua ca presedintele PNL Crin Antonescu a spus ca o alianta cu PC ar fi mai simpla pentru ca nu e un partid tocmai de stanga si e un partid inca tanar.
Dezamagitor. Cred ca vechii liberali se rasucesc in mormant iar pentru vechiul PSD-ist Ion Iliescu, este si mai rau.
Totusi, de ce un partid de dreapta si din care fac parte multi membri ai PNT, si Aliantei Civice s-ar alia cu un “securist si turnator” banuit ca manuieste banii lui Ceausescu? Sa fie tocmai pentru acei bani? Dar unde sunt oamenii de afaceri, care sprijina traditional partidele liberale? Sa-I fi indepartat Crin Antonescu cu guvernul lui “din umbra”? Probabil, deoarece facand acest lucru, el a dat un semnal clar ca are niste preferati, care din pacate s-au dovedit pagubosi. Un investitor nu sponsorizeaza fara sa aiba sanse sa isi impuna favoritii mai ales cand fondurile sunt limitate si mai ales daca partidul declara deja ca daca va castiga are un guvern format. Mai ales ca mai este ceva timp pana la alegeri. Totusi mi se pare prea mult si lumea va sanctiona prostitutia.
Dar Geoana, ce o fi in capul lui? O fi doar dorinta de sefie? Sa fie sef cu orice pret, chiar si sef de scara (cam atati membri are PC-ul).
Dar motanul ce urmareste? Nu cred ca sa se alieze cu soriceii. Nici sa isi faca un partid mare si puternic pentru ca stie ca alegatorii PNL nu il vor vota iar Geoana nu va aduce alegatori pentru ca nu il voteaza nimeni pe “prostanac”.
Ar putea sa fie Motanul Cheshire al lui Basescu? Cine stie… Cu o scena politica, cu un PNL mic si un PSD cu fonduri subtiate, oricat ar scadea, PDL tot va castiga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu